Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дьоміна К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Дьоміна К. Г. 
Розробка оптимальних параметрів виробництва залізничних осей [Електронний ресурс] / К. Г. Дьоміна, Т. В. Грицай // Металознавство та обробка металів. - 2009. - № 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2009_1_12
Вирішено актуальну науково-технічну задачу підвищення якості та експлуатаційної надійності залізничних осей за рахунок удосконалювання режимів гарячої прокатки заготовок і оптимізації параметрів подальших деформаційної та термічної обробок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.165 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Левченко Г. В. 
Вплив вуглецю на особливості перитектичної кристалізації та дендритну структуру безперервнолитих заготовок зі сталі 09Г2С [Електронний ресурс] / Г. В. Левченко, К. Г. Дьоміна, Г. В. Тимофієв // Металознавство та обробка металів. - 2012. - № 2. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2012_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 697.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бабаченко О. І. 
Вплив режиму охолодження та хімічного складу на формування дендритної структури зливка та безперервнолитих заготовок [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, А. В. Книш, О. А. Шпак // Металознавство та обробка металів. - 2015. - № 2. - С. 16-24 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2015_2_5
Досліджено особливості дендритної структури зливка та безперервнолитих заготовок з вуглецевих і низьколегованих сталей різного діаметра. Встановлено, що при кристалізації безперервнолитих заготовок хімічний склад сталі, поряд з прискореним охолодженням, є одним з головних факторів, які визначають параметри дендритної структури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.233 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бабаченко О. І. 
Вплив гарячої деформації на пророблюваність структури осьових заготовок зі сталі EA1N [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, А. М. Хулін // Збірник наукових праць Дніпровського державного технічного університету. Технічні науки. - 2018. - Вип. Тем. вип.. - С. 222-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpddtu_2018_Tem
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.236 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фролов Я. В. 
Порівняльний аналіз результатів моделювання та оцінки пророблюваності структури сталі 09Г2С в процесі поздовжньої прокатки трубної заготовки Ø 250 мм [Електронний ресурс] / Я. В. Фролов, К. Г. Дьоміна, В. В. Андреєв // Обработка материалов давлением. - 2019. - № 1. - С. 170-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/omd_2019_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 519.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бабаченко О. І. 
Розробка хімічного складу та вдосконалення технології виробництва для підвищення експлуатаційної надійності і довговічності залізничної металопродукції [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, Г. А. Кононенко, К. Г. Дьоміна // Метал та лиття України. - 2019. - Т. 27, № 7-9. - С. 75-82.
Розвиток теоретичних основ та практичні розробки параметрів процесу й устаткування для термічної обробки прокату в процесі його масового виробництва - основний напрям роботи відділу проблем деформаційно-термічної обробки конструкційних сталей. Відділ під керівництвом К. Ф. Стародубова було засновано в Інституті чорної металургії ім. З. І. Некрасова НАН України, який визначено як головну організацію з виробництва та якості металопродукції для залізничного транспорту. За останні роки відділом розроблено нові сталі для елементів вантажних вагонів нового покоління та технологічний процес їх термічної обробки, що забезпечує можливість виробництва високоміцного холодостійкого прокату без використання дорогих легуючих елементів. Для залізничних коліс розроблено сталі з різними системами легування для різних умов експлуатації. Розроблені параметри термічної обробки надають змогу досягти заданого комплексу властивостей. Науково обгірунтовано та підтверджено позитивний вплив підвищення ступеня деформації в центральних обсягах металу ободу на в'язкість руйнування K1c. Створено модель розрахунку температурних полів у процесі прискореного охолодження ободу залізничного колеса, обгрунтовано раціональні режими термічного зміцнення залізничних коліс залежно від хімічного складу сталі для утворення однорідної структури по перерізу. Досліджено особливості дендритної будови вихідної безперервнолитої заготовки <$Esymbol ж~470> мм для виробництва залізничних осей та осьових заготовок <$Esymbol ж~380> і 220 мм за умов ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ" за допомогою методу оцінки деформованого стану металу. Визначено ступінь деформаційного пророблення металу по перерізу осьових заготовок та розроблено рекомендації щодо підвищення втомної міцності залізничних осей виробництва ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ". В останні роки ведуться роботи щодо вдосконалення хімічного складу та технології термічної обробки залізничних рейок вітчизняного виробництва.Розвиток теоретичних основ та практичні розробки параметрів процесу й устаткування для термічної обробки прокату в процесі його масового виробництва - основний напрям роботи відділу проблем деформаційно-термічної обробки конструкційних сталей. Відділ під керівництвом К. Ф. Стародубова було засновано в Інституті чорної металургії ім. З. І. Некрасова НАН України, який визначено як головну організацію з виробництва та якості металопродукції для залізничного транспорту. За останні роки відділом розроблено нові сталі для елементів вантажних вагонів нового покоління та технологічний процес їх термічної обробки, що забезпечує можливість виробництва високоміцного холодостійкого прокату без використання дорогих легуючих елементів. Для залізничних коліс розроблено сталі з різними системами легування для різних умов експлуатації. Розроблені параметри термічної обробки надають змогу досягти заданого комплексу властивостей. Науково обгірунтовано та підтверджено позитивний вплив підвищення ступеня деформації в центральних обсягах металу ободу на в'язкість руйнування K1c. Створено модель розрахунку температурних полів у процесі прискореного охолодження ободу залізничного колеса, обгрунтовано раціональні режими термічного зміцнення залізничних коліс залежно від хімічного складу сталі для утворення однорідної структури по перерізу. Досліджено особливості дендритної будови вихідної безперервнолитої заготовки <$Esymbol ж~470> мм для виробництва залізничних осей та осьових заготовок <$Esymbol ж~380> і 220 мм за умов ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ" за допомогою методу оцінки деформованого стану металу. Визначено ступінь деформаційного пророблення металу по перерізу осьових заготовок та розроблено рекомендації щодо підвищення втомної міцності залізничних осей виробництва ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ". В останні роки ведуться роботи щодо вдосконалення хімічного складу та технології термічної обробки залізничних рейок вітчизняного виробництва.
    Зміст випуску    Реферативна база даних

Повний текст публікації буде доступним після 01.10.2024 р., через 150 днів

7.

Бабаченко О. І. 
Аналіз впливу деформаційного пророблення безперервнолитих заготовок на макро- і мікроструктуру конструкційних сталей (огляд) [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, Р. В. Подольський // Металознавство та термічна обробка металів. - 2020. - № 4. - С. 17-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtom_2020_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 708.605 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бабаченко О. І. 
Фізичне і математичне моделювання гарячої пластичної деформації лабораторних злитків сталей для осей [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, Р. В. Подольський, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, О. А. Сафронова // Сучасні проблеми металургії. - 2021. - № 24. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spm_2021_24_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.182 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бабаченко О. І. 
Дослідження впливу швидкості охолодження при затвердінні безперервнолитої заготовки на особливості дендритної структури вуглецевої сталі [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, Ж. А. Дементьєва, О. А. Сафронова // Фундаментальні та прикладні проблеми чорної металургії. - 2020. - Вип. 34. - С. 229-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ftpp_2020_34_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.072 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бабаченко О. І. 
Вплив методів гарячого деформування на пророблюваність металу за перерізом під час виробництва осьових заготовок [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, Т. В. Балаханова, О. А. Сафронова, Г. А. Кононенко, К. Г. Дьоміна // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 5. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_5_8
Мета роботи - визначити вплив різних технологій виробництва чорнових залізничних осей із вуглецевої сталі марки F на особливості пророблення структури за перерізом для підвищення якості виготовлення залізничних осей на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано чотири технології виготовлення чорнових залізничних осей. Особливість дослідження полягала в тому, що технології відрізнялися тільки схемою деформування. При цьому розміри вихідних безперервнолитих заготовок та отриманих із них чорнових осей були однакові для всіх режимів деформації. Хімічний склад і температури деформації також не відрізнялись. Як основну металографічну характеристику, що дозволяє оцінити ступінь деформаційного пророблення чорнових осей за перерізом, було взято щільність слідів дендритної структури. Аналіз проведено на темплетах, вирізаних із кожного перерізу осі. Пророблення металу оцінено за трансформацією слідів дендритної структури (лікваційних ділянок). Дендритну структуру, а саме її щільність, визначено як кількість дендритів на 1 мм<^>2 площі шліфа, а для точного розрахунку розміру дендрита заміри здійснено мінімум по двох осях овала - великій і малій. Показано, що попри значний ступінь вковування осьових заготовок із вуглецевої сталі під час застосування різних схем деформування їх пророблення за перерізом суттєво відрізняється. Визначено найбільш ефективну технологію виготовлення чорнових залізничних осей із вуглецевої сталі марки F із точки зору пророблення за перерізом прокату та оцінено вплив кожного з досліджених способів деформації. Установлено найбільший і найменший коефіцієнти пророблюваності осьової заготовки в разі застосування різних методів деформаційного впливу. Виявлено технологію виготовлення чорнових залізничних осей, яка забезпечує найбільш рівномірне пророблення прокату за перерізом. Визначення коефіцієнта пророблюваності необхідне для кількісної оцінки впливу гарячої деформації та встановлення закономірності формування щільності дендритних слідів у напрямку від поверхневих до центральних шарів заготовки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.191 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського